HUMUS (PATE DE NĂUT)

HUMUS(PATE DE NĂUT)
Auzisem demult de humus, îl și gustasem, dar numai când l-am pregătit eu singură, am înțeles că nu va lipsi din meniul nostru. 
Este incredibil de gustos și îți dă  libertatea deplina de al pregăti cu orice fel de gust: de usturoi, de sfeclă roșie sau avocado!
Un aperirtiv pe cât de savuros, pe atât de sănătos!
P.S. L-am îndrăgit  și mai mult de când  am făcut și pasta de tahini.
Dacă doriți vă scriu rețeta de tahini în postarea următoare.

INGREDIENTE:
🔸 năut fiert  200 gr
🔸 ulei de măsline  1 ling.mare
🔸 pastă de tahini  2 ling.mici
🔸 suc de lămâie  2 ling.mici
🔸 apă  2 ling.mari
🔸 usturoi  1 cățel
🔸 chimion măcinat  1/4 ling.mică
🔸 sare  1/2 ling.mică
🔸 piper 

MOD DE PREPARARE:
🔹 În blender punem năutul fiert, uleiul de măsline, sucul de lămâie, apa (în care a fiert năutul ori apă plată), usturoiul,  chimionul măcinat (opțional), pasta de tahini și mixăm atent până devine o pastă cremoasă. Dacă e prea uscat mai adăugăm apă.
🔹 Adăugăm sarea,  piperul și mai mixăm.
🔹 Gustăm humusul și vedem dacă mai este necesar usturoi, sare ori piper.
🔹 Pregătim pâinea și... Savurăm!
POFTĂ BUNĂ AVEȚI!

Comentarii

Postări populare